(Not translated) Sačinjen Konsolidovani godišnji izvještaj o finansijskom upravljanju i kontroli za 2015. godinu

Send documents on email

Email sender (*):
Email recipient (*):
Comment:

Centralna harmonizacijska jedinica (CHJ) Ministarstva finansija i trezora Bosne i Hercegovine, u  skladu  sa Zakonom o finansiranju institucija BiH, uradila je Konsolidovani godišnji izvještaj o sistemu finansijskog upravljanja i kontrole u institucijama BiH za 2015. godinu.
Od ukupno 74 institucije, koje su bile u obavezi CHJ MFiT BiH dostaviti svoj godišnji izvještaj o sistemu finansijskog upravljanja i kontrole za 2015. godinu, izvještaj su dostavile 63 institucije.

 

Izvještaj nisu dostavili neki od najvećih budžetskih korisnika kao što su  Ministarstvo vanjskih poslova BiH,  Agencija za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH, Predsjedništvo BiH,  Ministarstvo pravde BiH, Parlamentarna skupština BiH, ali ni Agencija za prevenciju korupcije i koordinaciju borbe protiv korupcije BiH, Centar za uklanjanje mina BH –BHMAC i  Institut za nestale osobe BiH.

 

Analizom dostavljenih izvještaja  CHJ MFiT BiH utvrdila je da sve institucije BiH još nisu u potpunosti uspostavile planski pristup poslovanju i da većina institucija još nije imenovala osobu zaduženu za finansijsko upravljanje i kontrolu.  
„Proces upravljanja rizicima uspostavljen je u manje od 50% institucija koje su dostavile izvještaje za 2015. godinu. Budući da se finansijsko upravljanje i kontrola zasniva na procesu upravljanja rizicima, ova je oblast ključna za razvoj kvalitetnog sistema finansijskog upravljanja i kontrole i neophodno je njeno unapređenje“,  istaknuto je u Konsolidovanom godišnjem izvještaju o finansijskom upravljanju  i kontroli s kojim je Vijeće ministara BiH upoznato na svojoj sjednici održanoj 26.4. 2016. godine.

 

Na prijedlog Centralne harmonizacijske jedinice MFiT BiH Vijeće ministara svojim Zaključkom zadužilo je institucije BiH da ubrzaju realizaciju aktivnosti na uspostavi i razvoju kvalitetnog sistema finansijskog upravljanja i kontrole.
Poboljšanje finansijskog upravljanja i kontrole, naročito u ključnim procesima budžetskog ciklusa, neophodno je radi efikasnog, efektivnog i ekonomičnog upravljanja javnim sredstvima.

 

Centralna harmonizacijska jedinica Ministarstva finansija i trezora BiH ovlaštena je za razvoj, rukovođenje i koordinaciju interne revizije i razvoj finansijskog upravljanja i kontrole u institucijama Bosne i Hercegovine.